Saturday, March 18, 2006

In Memoriam: Angela Pico 7 april 1973---13 maart 2006

Het doet me erg pijn dat ik op een geheel onverklaarbare manier
afscheid van je moet nemen.Je bent en blijft altijd mijn beste schoolvriendin...en meer dan dat.Ik had je willen opzoeken in Zoetermeer,..Ursila was je in december nog tegengekomen en we zouden snel met z'n drieen afspreken..

Hij heeft jouw leven ontnomen,wat totaal wreed en onbegrijpelijk is.
Ik herinner de dag dat jullie elkaar ontmoetten op de dansschool,
toen was je bijna 17 jaar,en ik was zo blij voor je en zei;'Angela,ga maar mee met hem,dan neem ik jouw fiets mee naar je huis..' Wat hij heeft gedaan is zo verschrikkelijk dat ik er geen woorden voor heb.Ik vind het erg dat ik de laatste jaren weinig contact met je had, en er niet voor je kon zijn.Maar onze herinneringen en jouw mooie persoonlijkheid blijft bestaan...
Samen casis-ijs eten in Noordwijk aan Zee...
Samen een doos bonbons leegeten op je kamer...
Samen tijdens de les hardop lachen...en schoolreisje naar Parijs....
Ik kan me herinneren dat je van 'champagne'-kleurige rozen houdt,
en de kleur zalm-roze.. Maandag zal ik een roos voor je meenemen...
En ik wens jouw lieve kinderen,ouders en Shirley+ je broer Jeffrey heeeeel veeeeel sterkte.
condoleance...

4 Comments:

At Wednesday, May 31, 2006, Anonymous Anonymous said...

beste leeling. nee hoor ik weet nu inmiddels wel dat het yee ling is. Ik vind het erg lief en attent dat jij ook nog een memorian hebt gemaakt. ik heb het boekje meegegeven voor de kindertjes. het is fijn om te weten dat veel mensen meeleven en ons verdriet delen. ik kan nog veel dingen hier gaan opschrijven over hoe angela was en hoe erg het is. maar iedereen die angela heeft gekend weet wat voor een fantastische vrouw zij was. heel erg veel succes met het verwerken van jouw verdriet. als je nog een recente foto wilt of je verhaal kwijt wilt kun je mailen naar kuijs1@casema.nl

 
At Monday, August 21, 2006, Blogger 鄧綺玲 Yee Ling TANG said...

dank je!!!!!

 
At Wednesday, November 29, 2006, Anonymous Anonymous said...

Lieve YeeLing,
Een hotelmoord in Zoetermeer, ach best wel erg denk je als je dat in de krant ziet, en je bladert weer verder zonder dat het tot je doordringt. Pas vanmorgen zie ik een foto van een lief klasgenootje en buurtgenoot, want regelmatig zag ik haar in Noordhove....van de week nog naar mijn gevoel. Niet dus...
Ik ben me rot geschrokken van het bericht bij deze foto, zij was dus het meisje van het hotel. Lieve Yeeling, ik kan me jouw gemis goed voorstellen, om je sterkte te wensen is wellicht wat laat, maar misschien is het goed te weten dat meer mensen Angela een warm hart toe hebben gedragen, zelfs mensen waar je in eerste instantie niet meteen aan zou denken. Ook jou ben ik niet vergeten, gelukkig heb je me met het tonen van die leuke foto uit parijs weer een beetje opgevrolijkt na dit vreselijke bericht.
Liefs,
Harald van Leeuwe
(h.e.vanleeuwe@raketnet.nl)

 
At Sunday, April 22, 2007, Anonymous Anonymous said...

Lieve Yee Ling,
Weet niet of je me nog kent, van de MEAO.
We hebben samen in de eerste klas gezeten.
Ik lees net in de Panorama een stuk over Angela.
Ik ben geshocked.
Ik kwam Angela nog wel eens tegen in het Stadshart, en we maakten altijd wel even een praatje.
Als ik haar zag, dan was ze altijd samen met haar kinderen.
Ik vind het echt ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren.
Ik weet inderdaad nog dat Angela hem net leerde kennen, dat was toen we samen op de MEAO zaten.
Ze straalde van geluk.
Bizar hoe geluk ineens om kan slaan.
Ik vind het ontzettend lief dat je dit voor haar doet.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van je vriendin.
Liefs Andrea

andreameijer@hotmail.com

 

Post a Comment

<< Home