Saturday, July 15, 2006

madame Yeh's bedroom..

Madame Yeh is one of the eldery Chinese in Holland,...I'm working on a book which will be pulished in october this year!!!!

Eergisteren middag was ik bij mevrouw Yeh aan de Zeedijk.Ik word al vrolijk van haar naam. Ze is 87 jaar en is ervan overtuigd datze 93jaar zal worden..Ze is erg geestig.Ik had haar de vorige week al gezien,we waren toen aan het lunchen bij Wing Kee.Ze had er een beetje moeite mee om me te herkennen. Ik schreeuwde in het chinees;dat ik 'foto-ling'ben en dan weet ze het weer.
Ik had een plantje voor haar meegenomen en begon foto's te maken.Zij behoort tot een van de 'oudste' migranten,en komt ook in ons boek...Ik kon het niet laten om ook haar hakbijl in haar nachtkastje te fotograferen.

1 Comments:

At Friday, July 14, 2006, Anonymous Anonymous said...

Mooie combinatie: 87 jaar en de hakbijl voor het grijpen. En ze zal niet aarzelen 'm daadwerkelijk te gebruiken, schat ik zo in :)

 

Post a Comment

<< Home